Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється на особистий рахунок користувача fn.ua у разі:
- технічної несправності після надання користувачем доказів оплати (чек з терміналу, квитанції платіжної системи тощо) на email ([email protected]) служби підтримки. В такому випадку повернення коштів відобразиться в "Історії поповнень" особистого рахунку, і ви зможете використати їх для оплати платних послуг сайту.
- помилкової оплати будь-якої з послуг сайту, якщо користувач повідомив про це службу підтримки не пізніше ніж через 24 години з моменту помилкового замовлення послуги. При цьому помилково замовлена послуга деактивується, а кошти повертаються на баланс особистого рахунку користувача в повному обсязі.
- помилкової купівлі або продовження будь-якого з пакетів платного розміщення, якщо користувач повідомив про це службу підтримки не пізніше ніж через 24 години з моменту помилкової купівлі або продовження пакету - в цьому випадку бонус нарахований на особистий рахунок буде анульовано.
Повернення коштів здійснюється на кредитну картку або банківський рахунок користувача (залежно від того, який метод оплати був використаний користувачем) у випадку
- відмови користувача від поповнення особистого рахунку, якщо користувач повідомив про це у письмовому вигляді на email ([email protected]) служби підтримки не пізніше ніж через 24 години з моменту оплати поповнення особистого рахунку та не використовував кошти з особистого рахунку для оплати платних послуг сайту
- відмови користувача від купівлі або продовження пакету, якщо користувач повідомив про це у письмовому вигляді на email ([email protected]) служби підтримки не пізніше ніж через 24 години з моменту оплати купівлі або продовження пакету та не використовував кошти з особистого рахунку для оплати інших платних послуг сайту
Повернення коштів не здійснюється у випадку:
- якщо користувач звернувся до служби підтримки пізніше ніж через 24 години з моменту оплати
- при систематичних (два і більше рази) порушеннях Угоди користувача.
Якщо у Вас виникли додаткові запитання, зверніться до Служби технічної підтримки.